Mail automatisch linken aan persoon/organisatie

Goedemiddag,

Ben nog een rookie met pipedrive en heb regelmatig het volgende: 

Een belangrijke mail of foto, stuk tekst of iets dergelijks die ik dan naar mezelf mail om vervolgens op te slaan als notitie bij een bepaald persoon of organisatie. het heeft dus geen betrekking op een deal of lead.

Is het niet mogelijk om een mail naar je BCC pipedrive adres te sturen met onderwerp bv: Richard .... vraag pipedrive en dat hij deze dan automatisch onder contactpersoon Richard .... opslaat???

DIt moet toch mogelijk zijn? Heeft iemand dit meer?  

0
0 votes

· Last Updated -

Comments

• Mike van der Valk
    Mike van der Valk Posts: 4,052
    2500 Comments 100 Likes Third Anniversary 5 Answers
    PRODUCT MANAGER
    edited July 2020 #2

Hi @Richard Bergman 

Helaas is het alleen mogelijk om emails te linken aan personen als de mail aan die persoon gestuurd is of een antwoord van die persoon is. Emails worden aan organizaties gelinkt als de persoon waar de emails aan gelinkt is deel is van die organizatie. 

Het beste wat ik je kan aanraden is of via the mobiele app (gratis voor Android en iOS) of direct in de computer de foto als bestand upload. Een stuk text en eventueel een email die niet automatisch linkt kun je kopieren en plakken als notitie.

Hopelijk helpt je dat :) 

P.S. Ik heb de tag "What's new" verwijderd van je post. Deze is voor het Pipedrive team om te communiceren naar de community welke nieuwe updates live gaan.

• Richard Bergman
    Richard Bergman Posts: 7
    edited February 2022 #3

Bedankt @Mike van der Valk !

Wordt ook niet aan gewerkt om dit in de toekomst evt. wel zo te krijgen?

• Mike van der Valk
    Mike van der Valk Posts: 4,052
    2500 Comments 100 Likes Third Anniversary 5 Answers
    PRODUCT MANAGER
    edited July 2020 #4

Bedankt @Mike van der Valk !

Wordt ook niet aan gewerkt om dit in de toekomst evt. wel zo te krijgen?

Momenteel niet helaas Richard, ik ga je suggestie doorzetten maar kan niets beloven helaas.