Vraagje: Heeft er iemand suggesties voor het integreren van facturatie met Pipedrive? Ik wil graag d

Hugo_5566
Hugo_5566 Member Posts: 9 VERIFIED MEMBER
Third Anniversary First Comment Name Dropper Photogenic
edited July 2022 in Sales CRM #1
Vraagje: Heeft er iemand suggesties voor het integreren van facturatie met Pipedrive? Ik wil graag deals die zijn gescoord factureren. Vooralsnog klop ik de gegevens over in Snelstart en stuur vanuit daar de factuur. De 'standaard oplossingen vanuit Pipedrive' Xero en Quickbooks kennen geen functie om automatisch betalingen vanuit de bank te kunnen matchen met je invoices voor zover ik kan zien. Alvast dank Hugo

Answers

• Pieter van der Hoeven
    Pieter van der Hoeven Member Posts: 4 VERIFIED MEMBER
    edited July 2022 #2

Ha Hugo, wij willen graag overstappen naar Xero, maar lopen ook tegen dit probleem aan. Het lijkt erop alsof deze oplossing wellicht gaat werken: https://integrations.myponto.com/

Als je zoekt op Xero, krijg je het integratie verzoek te zien. Als jij dat ook invult, krijgt het verzoek meer gewicht, volgens mij is Ponto een elegante oplossing en je zou het zelfs aan elkaar kunnen knopen met Zapier, zo te zien.

https://integrations.myponto.com/
  • Erik Bangert
    Erik Bangert Member Posts: 2 VERIFIED MEMBER
    First Anniversary First Comment Photogenic
    edited July 2022 #3

Hallo Hugo en Pieter,

Ik heb sinds een aantal jaar Moneybird via Zapier gekoppeld aan Pipedrive. Dit geeft geen volledige integratie maar werkt bij mij uitstekend, wel jammer dat niet alles centraal is te registreren en verwerken.

• Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,060 PIPEDRIVE TEAM
    Fourth Anniversary 100 Likes 5 LOLs 5 Answers
    edited June 2020 #4
    @Tjalle Kuijt @Frits Strating @Bert Calatz suggesties eventueel die @Hugo kunnen helpen?
  • Bert Calatz
    Bert Calatz Member Posts: 59 VERIFIED MEMBER
    First Comment
    edited July 2022 #5

Hoi @Hugo ,

Ik ben nog geen goed werkende oplossing tegengekomen. Ik kan mij voorstellen dat er met de api wel een oplossing te maken is waarbij je gewoon met SnelStart kan blijven factureren zonder te hoeven 'overkloppen'.

https://community.pipedrive.com/user/hugo
  • Sarah_5083
    Sarah_5083 Member Posts: 8 VERIFIED MEMBER
    First Anniversary Photogenic
    edited July 2022 #6

Wellicht een optie: Via Gendoc (zie marktplaats) $ 0,25 per verzonden factuur/ offerte/ presentatie. 

• Lucy_6988
    Lucy_6988 Member Posts: 1 VERIFIED MEMBER
    edited July 2022 #7

Wij lopen hier tegen hetzelfde aan. Zit eraan te denken om een diepgaande integratie te ontwikkelen met Moneybird. Zijn er hier meer mensen die dit kunnen gebruiken?

• Arnoud Post
    Arnoud Post Member Posts: 3 VERIFIED MEMBER
    edited August 2020 #8
    Met Zapier zou je een heel eind kunnen komen. Snelstart heeft afhankelijk van je abonnement ook een API mogelijkheid. Al moet je door een heel test proces om iets te implementeren. Moneybird en Reeleezee zouden wellicht makkelijker zijn. Moneybird heeft bijvoorbeeld al een native Zapier integratie.

Ook gezien de comments die al gegeven zijn, wat is nodig. Alleen een factuur aanmaken? Ook gelijk verzenden? Ook weer terug te vinden in Pipedrive? Afhankelijk van de antwoorden kan het simpel, of moet je enorm gaan bouwen. Je bent ook enorm afhankelijk van de API mogelijkheden van je boekhoudpakket.
  • KoppelHet
    KoppelHet Member Posts: 3 VERIFIED MEMBER
    Name Dropper First Comment Photogenic

Hi @Hugo_5566, @Erik Bangert @Bert Calatz en @Lucy_6988,

Ik zie dat jullie reacties al van enige tijd geleden zijn maar bij KoppelHet hebben we onlangs de MoneyBird - PipeDrive integratie ontwikkeld. Deze integratie is volledig native tussen MoneyBird en PipeDrive en hiermee ben je niet afhankelijk van Zaps of beperkingen van Zapier. De koppeling is af te nemen tegen een vast bedrag per maand.

Je kunt de integratie vinden in de app store van PipeDrive en gemakkelijk installeren via ons platform.

Mocht je hulp nodig hebben bij de installatie dan bieden we ook installatiehulp.

https://www.pipedrive.com/en/marketplace/app/moneybird/0fc5a47326eb3869

Met vriendelijke groet,

Mike van KoppelHet

This discussion has been closed.