Thanks to all attendees of the Canadian Community meeting today

Joseph Valenti
Joseph Valenti Member Posts: 70 VERIFIED MEMBER
Fourth Anniversary 10 Comments 5 Likes Name Dropper
edited July 2022 in Sales CRM #1

The Canadian Community held its first national "town hall" meeting today (14 May 2020). Many thanks to all the attendees, and to @Mike van der Valk who did all the heavy-lifting. The session was informative, fast-paced and useful.

We intend to organize a second session in mid-June. In a separate post, I will ask for ideas for topics of discussion.

*** Membres Francophones: Je souhaite aussi savoir si nos membres francophones préféreraient que l'on organise une autre session en langue française. Sommes-nous contents, au moins pour le moment, de participer aux sessions en anglais?

Comments

• Maxime De Angelis
    Maxime De Angelis Member Posts: 2 VERIFIED MEMBER
    edited April 2022 #2

Ciao Joe,

Je pense que ce serait plus facile pour que nous puissions nous exprimer. J'ai tout compris car je lis en anglais et écoute la TV en anglais. À la limite, si on peut te poser les questions et que tu les traduis, cela pourrait fonctionner.

Connais-tu des planificateurs financiers ou autres "conseillers financiers" et en placement qui utilise Pipedrive et qui pourraient être willing de partager leurs expériences?

Maxime De Angelis

• Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,064 PIPEDRIVE TEAM
    2500 Comments Fifth Anniversary 100 Likes 5 Answers
    edited June 2020 #3

Thank you everyone, I really enjoyed it!

• Jean-François Duquette
    Jean-François Duquette Member Posts: 1 VERIFIED MEMBER
    edited April 2022 #4

Comme Maxime, j'ai apprécié la session en anglais mais c'est certain qu'en français ce serait plus facile de s'exprimer et ce serait apprécié. Merci de nous l'offrir.

• steve hodowany
    steve hodowany Member Posts: 2 VERIFIED MEMBER
    edited April 2022 #5

Good morning Joseph & Mike, and thanks for facilitating yesterday's session. Will a recording of the content be made available so I can share with my staff?

• Legbo Menegbo
    Legbo Menegbo Member Posts: 2 VERIFIED MEMBER
    edited April 2022 #6

Thank you guys for putting it on. It was informative

• Eli Najafi_2272
    Eli Najafi_2272 Member Posts: 2 VERIFIED MEMBER
    First Comment
    edited June 2020 #7

Thanks for arranging this call. Can't wait to see the upcoming features in the product, as it can be super helpful for our use-case at Tribe. 

This discussion has been closed.