Thanks to all attendees of the Canadian Community meeting today
The Canadian Community held its first national "town hall" meeting today (14 May 2020). Many thanks to all the attendees, and to @Mike van der Valk who did all the heavy-lifting. The session was informative, fast-paced and useful.
We intend to organize a second session in mid-June. In a separate post, I will ask for ideas for topics of discussion.
*** Membres Francophones: Je souhaite aussi savoir si nos membres francophones préféreraient que l'on organise une autre session en langue française. Sommes-nous contents, au moins pour le moment, de participer aux sessions en anglais?
Comments
-
Ciao Joe,
Je pense que ce serait plus facile pour que nous puissions nous exprimer. J'ai tout compris car je lis en anglais et écoute la TV en anglais. À la limite, si on peut te poser les questions et que tu les traduis, cela pourrait fonctionner.
Connais-tu des planificateurs financiers ou autres "conseillers financiers" et en placement qui utilise Pipedrive et qui pourraient être willing de partager leurs expériences?
Maxime De Angelis
0 -
Thank you everyone, I really enjoyed it!
0 -
Comme Maxime, j'ai apprécié la session en anglais mais c'est certain qu'en français ce serait plus facile de s'exprimer et ce serait apprécié. Merci de nous l'offrir.
0 -
Good morning Joseph & Mike, and thanks for facilitating yesterday's session. Will a recording of the content be made available so I can share with my staff?
0 -
Thank you guys for putting it on. It was informative
0 -
Thanks for arranging this call. Can't wait to see the upcoming features in the product, as it can be super helpful for our use-case at Tribe.
0