Suppression totale des comptes utilisateur desactivés
Bonjour, pour différentes raison, RGPD, marque employeur... je voudrais que la, liste des utilisateurs désactivés soit vidée et ce n'est actuellement pas possible;
Answers
-
Bonjour @denis.benichou , pour obtenir de l'aide à ce sujet, veuillez contacter directement notre équipe d'assistance.
0 -
Merci Manuel, mais le support me dit d'écrire ici car la réponse est "c'est pas possible!!!" Sans déconner, j'ai 52 personnes dans les licences résiliées? Je veux effacer la base, ca ne sert a rien.
0 -
From our side, it is not possible to fully remove the list of deactivated users. However, we are able to make changes and display them as Deleted User, deleteduser2345@deleted.com as our Support team also advised. This will lose the data (User name and email), but not the record itself. We are not able to move the record of the user on the account, unfortunately.
0 -
Thanks, but it meens to replace 52 named old licenses by 52 deleteduser2345@... deferents !
I will not lose anything as I manage it to be attribuat to new sits.
If we unsuscribe all licenses and suscribe new PD licences, will it be the only solution ?
(or go to an other CRM)
0