Bonjour, tous les pipedrivers, je suis en pleine campagne marketing d'emailing.

Pour remettre dans le contexte, nous vendons des garanties, et les url sont propres à chaque devis, j'aimerai que l'url de mon bouton soit personnalisé en fonction des réponses, j'aimerai que dans mon bouton le texte affiché soit " reprendre mon devis", mais que l'url soit différente et adaptée à chaque nouveau devis.

Des réponses ? des avis? Je suis preneur...

Merci à tous, bonne fin de journée 😉

Answers

  • Leonardo Zimmermann
    Leonardo Zimmermann Pipedrive Team Posts: 89 PIPEDRIVE TEAM
    First Answer 5 Likes Name Dropper First Comment

    Hey, @Alexis de Linkar!

    The text or the URL linked to the button in a campaign are pre-defined, and unfortunately cannot be filled out with placeholders or formula fields. Using Pipedrive Campaigns, sadly there is no workaround for this.

    If we think about placeholders (a.k.a merge tags, in Campaigns) we could only use person and organisation fields that exist in your Pipedrive account, which means that the value in those fields would not reflect specific customer choices or deal values. Still, if that possibility sounds like it could work for your operation, it is worth giving it a shot.

    That said, I will share your suggestion internally and encourage you on sharing it here for enhanced visibility as well.

    Thank you!