We gaan beginnen in Nederland!

Mike van der Valk
Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
edited April 16 in Business Talk #1

Goede morgen, middag of avond!

Ik ben Mike, een product manager bij Pipedrive en momenteel onze enige Nederlandse medewerker. Ben jij Nederlands, Pipedrive fan en wil je helpen met het beheren van onze Nederlandse community laat het mij weten. Voor iedereen, stel je in deze groep voor aan elkaar en deel ervaringen zodat we allen van elkaar kunnen leren hoe Pipedrive jezelf en je bedrijf nog beter kan helpen. 🇳🇱

Comments

  • Mark de Rijk
    Mark de Rijk Member Posts: 5
    First Comment
    edited April 2022 #2

    Bedankt voor de welkoms boodschap! 

    Ik ben een Nederlandse ondernemer welke inmiddels 7 jaar in Engeland woont net buiten Londen in Surrey.

    Ik leid een klein bedrijf dus ik doe ongeveer alles zelf in in Pipedrive.

    Als er vragen zijn dan hoor ik ze graag.

  • Martijn van den Corput
    Martijn van den Corput Member Posts: 9
    Integration Partner
    edited February 2022 #3

    Goed initatief. Dank voor het toevoegen @Mike van der Valk Wij gebruiken als organisatie Pipedrive en leveren een oplossing in de marketplace.

    Als er vragen zijn over de AVG en Pipedrive, tag mij dan zullen we jullie met veel plezier helpen.  Zowel in de vorm van expertise als met een oplossing.

    Grt Martijn van den Corput

    OptInsight BV

     

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited March 2020 #4

    Goed initatief. Dank voor het toevoegen @Mike van der Valk Wij gebruiken als organisatie Pipedrive en leveren een oplossing in de marketplace.

    Als er vragen zijn over de AVG en Pipedrive, tag mij dan zullen we jullie met veel plezier helpen.  Zowel in de vorm van expertise als met een oplossing.

    Grt Martijn van den Corput

    OptInsight BV

     

    Goed je hier te hebben @Martijn van den Corput mocht je Pipedrive klanten kennen waarmee je werkt nodig ze dan aub uit. We zijn net begonnen maar nemen onze community strategie serieus! :) 

  • Martijn van den Corput
    Martijn van den Corput Member Posts: 9
    Integration Partner
    edited March 2020 #5

    Goed initatief. Dank voor het toevoegen @Mike van der Valk Wij gebruiken als organisatie Pipedrive en leveren een oplossing in de marketplace.

    Als er vragen zijn over de AVG en Pipedrive, tag mij dan zullen we jullie met veel plezier helpen.  Zowel in de vorm van expertise als met een oplossing.

    Grt Martijn van den Corput

    OptInsight BV

     

    De pipedrive gebruikers die onze  Pipedrive oplossing gebruiken zitten buiten NL. Dus die hier toevoegen heeft geen zin .

    Ben derhalve wel benieuwd hoe dat komt dat we in NL nog geen gebruikers hebben...

  • Bert Calatz
    Bert Calatz Member Posts: 60
    First Comment
    edited April 2022 #6

    Mooi initiatief.

    Wij zijn hier in het Haagse al best wat jaartjes fan en gebruiker van de applicatie. In combinatie met G-Suite en dat bevalt ons prima. Soms adviseren wij ook onze klant om met pipedrive te gaan werken of helpen reeds bestaande gebruikers er nog handiger mee om te gaan. 

    Maar op zich is dat niet onze core business. Onze core business is het helpen van accountants en administratiekantoren bij de realisatie van groei. Dan wel het helpen bij het aan en of verkopen van het kantoor of delen van het kantoor.

    Wij zijn hier nu aan het experimenteren met de bèta versie van "Documents". Zeker in combinatie met G-suite is dat een mooie en waardevolle aanvulling. Ook "Calling" wordt bij ons gebruikt maar nog beperkt. Maar ook een mooie toevoeging.

     

     

This discussion has been closed.