Goedemorgen, wij willen een financieel pakket gaan kiezen en een integratie met Pipedrive zou natuur

Options

Comments

  • Openr Sales
    Openr Sales Member Posts: 3
    edited February 2022 #2
    Options

    Hi Anton, bij Openr hebben we een integratie tussen Pipedrive en Moneybird, dat doen we makkelijk via Zapier. Als een deal in een bepaald stadium met specifieke voorwaarden staat (filter), dan wordt er automatisch een factuur aangemaakt in Moneybird. Goede ervaringen mee!

  • Jacqueline Westmaas_19565
    Jacqueline Westmaas_19565 Member Posts: 1
    edited February 2022 #3
    Options

    Hi Anton,

    Voor een klant van mij ben ik nu bezig met een direct interface van Exact Online naar Pipedrive.  Dit moet deze maand operationeel worden.  Kan je in contact brengen met de software leverancier die dit heeft ontwikkeld.

    Met vriendelijke groet,

    Jacqueline 

  • Anton Los
    Anton Los Member Posts: 3
    First Comment
    edited January 2021 #4
    Options

    Hi Anton, bij Openr hebben we een integratie tussen Pipedrive en Moneybird, dat doen we makkelijk via Zapier. Als een deal in een bepaald stadium met specifieke voorwaarden staat (filter), dan wordt er automatisch een factuur aangemaakt in Moneybird. Goede ervaringen mee!

    Dank. Goed te horen!

  • Anton Los
    Anton Los Member Posts: 3
    First Comment
    edited January 2021 #5
    Options

    Hi Anton,

    Voor een klant van mij ben ik nu bezig met een direct interface van Exact Online naar Pipedrive.  Dit moet deze maand operationeel worden.  Kan je in contact brengen met de software leverancier die dit heeft ontwikkeld.

    Met vriendelijke groet,

    Jacqueline 

    Dank voor je reactie. We leggen nu een aantal naast elkaar maar goed te weten. Exact staat wel op het lijstje.

     

  • Coconut Travel Collective
    Coconut Travel Collective Member Posts: 16
    First Comment
    edited April 2021 #6
    Options

    @Anton ik was  benieuwd of jij al verder was gekomen? Dit ziet er erg aantrekkelijk uit en benieuwd naar jouw ervaringen!

  • KoppelHet
    KoppelHet Member Posts: 3
    Photogenic Name Dropper First Comment
    Options

    @Coconut Travel Collective @Anton Los Ik zie dat jullie vraag uit 2021 komt en waarschijnlijk hebben jullie al een oplossing gevonden, maar bij KoppelHet hebben we onlangs de (native) PipeDrive MoneyBird integratie gemaakt.

    Je kunt deze integratie vinden in de PipeDrive app store, en gemakkelijk zelf installeren via ons koppel platform. Kom je hier niet helemaal uit? Dan helpen we je graag met de installatie. https://www.pipedrive.com/en/marketplace/app/moneybird/0fc5a47326eb3869

    Daarnaast komen er meerdere PipeDrive integraties aan met verschillende boekhoudsystemen, Exact Online staat bijvoorbeeld ook op ons lijstje.

    Ik hoor graag of jullie hiermee zijn geholpen!

    Met vriendelijke groet,

    Mike van KoppelHet