Morjens Suomen Pipedrive-yhteisö!

Juho Koski
Juho Koski Member Posts: 46
Name Dropper First Anniversary 5 Likes First Comment

Moi! Sain mieluisan roolin, kun pääsen antamaan vauhtia tälle Suomen Pipedrive-yhteisölle. Täällä onkin jo mukava määrä porukkaa!

Minä haluan kollegoideni kanssa auttaa parhaimman osaamisemme mukaan teitä Pipedriven haltuunottamisessa ja tehokkaassa käytössä. Olen nyt noin kymmenen vuotta tehnyt erilaisia Pipedrive-toteutuksia. Tällä kokemuksella voin sanoa, että olette tehneet erinomaisen valinnan tähän kelkkaan hypätessänne. Pipedrive tulee olemaan kärkinimi CRM-markkinassa ja saatte aina parhaat toiminnot mitä nykyajan myynnissä voi odottaa.

Tarkoituksemme on tuoda saatavillenne suomenkielistä materiaalia auttamaan sekä Pipedriven yleisissä asioissa että täsmäneuvoja erikoisiin tilanteisiin. Kaikkiin asioihin ei aina ole yhtä ja oikeaa vastausta. Jos et siis saa täältä tai Pipedriven muista lähteistä vastauksia kysymyksiisi, niin meille voi aina pirauttaa ja kysyä neuvoa. Yhteystiedot löytyvät sivuistolta www.zimple.fi.

Nyt on sitten aika lunastaa community leader -tittelin odotukset ja tarjota tälle yhteisölle mannaa. Voisitteko sitä ennen auttaa minua vastaamalla esimerkiksi tähän viestiin sinua kiinnostavia aiheita, joita tulisit täältä etsimään. Muutamia esimerkkejä siitä, miten voimme teitä täällä auttaa:

  • Artikkeleita ja oppaita myynnin johtamisesta yleisesti
  • Pipedriven täsmäohjeita suomeksi
  • Pipedriven raportointi ja sen tehokäyttö
  • Pipedriven automaatiot
  • Integraatiot eri järjestelmiin

Se on selvää, että tulemme parhaamme mukaan tiedottamaan täällä Pipedriven uusista ominaisuuksista sekä tapahtumista, joita teille järjestämme webinaarien ja toivottavasti kohta live-tapahtumien muodossa. Kertokaa ihmeessä kaikkia muitakin toiveitanne tämän yhteisön suhteen!!

Toivotan kaikille menestyksekästä työviikkoa ja etenkin riemua myyntityön ja Pipedriven parissa!

Ystävällisin terveisin,

Juho Koski
Operatiivinen johtaja, Zimple Suomi Oy
Keilaranta 1, Espoo

+358 400 277 049
juho.koski@zimple.fi