Vi är nu 600 personer i Svenska Pipedrivegruppen!

Options
Torbjörn Johansson
Torbjörn Johansson Member Posts: 118
First Anniversary Name Dropper 5 Up Votes 5 Likes
edited June 2022 in Business Talk #1
image
6155d9f02c5c8c48127dd366_29260.png
Tagged:

Comments

  • Lars Holmström
    Lars Holmström Member Posts: 8
    edited February 2022 #2
    Options

    Ref; Problem med Chromebook

    Flera av menyvalen, t ex addera kontakter och filtrera aktiviteter, fungerar inte i min Chromebook, 

    Pipedrive support svarar med krav på senaste chrome-läsare, utan närmare specifikation.

    Har ett antal "work around" - lösningar, men behöver fler, undrar därför om någon mer inom forumet har liknande problem och kanske fler workaround?

    Kan tycka att PipeDrive har en resa att göra, första applikation som inte fungerar i min Chromebook, 

    #Chromebook @chromebook 

  • Torbjörn Johansson
    Torbjörn Johansson Member Posts: 118
    First Anniversary Name Dropper 5 Up Votes 5 Likes
    edited December 2021 #3
    Options

    Ref; Problem med Chromebook

    Flera av menyvalen, t ex addera kontakter och filtrera aktiviteter, fungerar inte i min Chromebook, 

    Pipedrive support svarar med krav på senaste chrome-läsare, utan närmare specifikation.

    Har ett antal "work around" - lösningar, men behöver fler, undrar därför om någon mer inom forumet har liknande problem och kanske fler workaround?

    Kan tycka att PipeDrive har en resa att göra, första applikation som inte fungerar i min Chromebook, 

    #Chromebook @chromebook 

    Hej Lars,

    Har kontaktat Pipedrive support och det ska inte finnas några kända fel med Chromebook.

    Uppgradera till senaste versionen och testa igen. Om det inte fungerar kontakta Pipedrive supporten igen.

    /Torbjörn