Callername weergeven in Voys?

Hoi Pipedrive Nederland,
Zijn hier mensen die Voys gebruiken?
Ik zou graag de callername in Voys Webphone zichtbaar willen krijgen. Ik wil dus Voys en Pipedrive CRM met elkaar koppelen. Ik ben al heel ver. Ik heb een webhook aangemaakt in de omgeving van Voys en heb het in het belplan gezet. Ik weet alleen niet hoe je Pipedrive met Voys kunt koppelen via Zapier. Ik heb dus al wel een webhook en met "catch hook" verbindt Voys wel met Zapier, maar om dan de callerid te vinden en die terug te sturen naar Voys, dat begrijp ik niet. Wat ik al wel weet is dat het waarschijnlijk met "Custom Request" en "method: POST" moet gaan.. maar de rest, I don't know.
O ja en Voys weet het ook niet. Het laatste wat ze zeiden:
Hi Emiel,
Het volgende weten we van Pipedrive:
It is possible with this script to get the name of the caller in the screen. You need an API token, this can be found in the user profile.
This is the URL for the webhook: http://scripts.voys.nl/integrations/pipedrive.php?token=<tokenhere>&callerid={callerid}
Where <tokenhere> is, enter the token. The script always returns status=ACK&callername=, even if no contact has been found. So you also need to put a callername step in the calling plan.
En ik heb nog even bij een collega gecheckt die wat meer van Zapier weet:
"Of hij daar nou Zapier of een webserver voor gebruikt weet ik ook niet. In Zapier kan hij denk ik beter een custom request en dat type op post zetten ipv een standaard post"
Vriendelijke groet,
Ik heb nog niet gebruik gemaakt van de Pipedrive Community dus ik ben benieuwd of hier iemand is die mij verder kan helpen. Je zult in ieder geval meer verstand hebben van webhooks dan Voys, haha!
Thanks,
Emiel
Comments
-
Hey Emiel,
Wij gebruiken hiervoor de integratie van Cloud CTI client. Dus icm van Voys & Pipedrive. Je kunt in Zapier dan kiezen voor de app VOIPGRID om te integratie te maken en de namen op te halen.
0