Hoi ben bezig met het maken van een afspraak via Pipedrive -> Outlook echter zie bij al mijn afsprak

Options
Oscar van Veen
Oscar van Veen Member Posts: 1
edited July 2022 in Sales CRM #1
image
61a4f08796771897ef352358_89590.png

Comments

  • Arnold Steenbeek
    Arnold Steenbeek Member Posts: 6
    First Anniversary Photogenic First Comment
    edited November 2021 #2
    Options

    Goede vraag: bij mij hetzelfde.

    Misschien de vraag ook in het engels stellen helpt al

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,077 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited December 2021 #3
    Options

    Check even hoe je tijdzone settings in Pipedrive staan and hoe die op je computer zelf staan. Je kunt dit in je gebruikers profiel kijken in Pipedrive. Op je computer zelf hangt het af van het model waar je dit ziet.

    Als deze overeen komen maar de tijd klopt nog steeds niet start dan even een chat met onze support en dan kunnen ze je het helpen oplossen :)@Oscar van Veen 

  • Arnold Steenbeek
    Arnold Steenbeek Member Posts: 6
    First Anniversary Photogenic First Comment
    edited February 2022 #4
    Options

    Klinkt als een logische plek .. alleen mijn PD settings Time zone = UTC +1 en Time zone microsoft idem, maar bij boeken verandert het in Contintental (terwijl het wel juist in de Outlook-calendar staat). Dus iets gaat er niet goed sync ..

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,077 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited December 2021 #5
    Options

    Klinkt als een logische plek .. alleen mijn PD settings Time zone = UTC +1 en Time zone microsoft idem, maar bij boeken verandert het in Contintental (terwijl het wel juist in de Outlook-calendar staat). Dus iets gaat er niet goed sync ..

    @Arnold Steenbeek sorry voor dat ongemak! Kun je aub contact opnemen met onze support via de chat in de app of via support@pipedrive.com? Zij kunnen het voor je oplossen :)