Byta namn på aktivitet
Tips på hur man byter namn på aktivitet, som det är nu så får jag upp samtliga namn men önskar naturligtvis enbart befintliga kontakter på organisationen,
Comments
-
Hej Lars,
Toppen idé. Tyvärr går inte det idag. Jag har skrivit det som ett förbättringsförslag. Du får gärna gilla det.
0 -
Torbjörn Johansson said:
Hej Lars,
Toppen idé. Tyvärr går inte det idag. Jag har skrivit det som ett förbättringsförslag. Du får gärna gilla det.
tack, självklart,
tycker att Pipedrive har dåligt stöd för ökad försäljning utöver den utmärkta kartfunktionen, t ex saknar jag möjlighet till uppföljningsaktivitet så man har en sammanfattning av vad man talat med prospektet om tidigare, men även generellt stöd för att säkerställa att man adresserar ideal-kunds-profil e d.
kanske inte är gjort för oss med många kontakter innan affär, alternativt har vi konfigurerat systemet felaktigt?
0 -
Torbjörn Johansson said:
Hej Lars,
Slå mig en pling så kanske jag kan reda ut några av dina funderingar.
Du når mig på 070-304 70 80.
0 -
Torbjörn Johansson said:
Hej Lars,
tack för möjligheten, styrs dock med järnhand från US
0 -
Torbjörn Johansson said:
Hej Lars,
Jag tänkte jag kunde berätta hur du kan använda Pipedrive effektivt, inte sälja något till dig.
0