3 månaders erfarenhet från att använda Pipedrive - vad är era erfarenheter?

Options
Lars Holmström
Lars Holmström Member Posts: 8
edited July 2022 in Business Talk #1

har till dags datum varit användare av totalt 8 olika CRM system, varav Pipedrive är det senaste i raden,

kan dessvärre inte, efter 3 månaders användande, klura ut hur jag ska använda Pipedrive, saknar såväl uppföljningsaktiviteter som överblick över prospekt, förstår ej heller idén med prospekt respektive aktiviteter, och saknar även funktioner för prospektering,

Därför är jag intresserad av vad forumet anser om Pipedrive, era erfarenheter, och sist men inte minst hur 17 ska man jobba i systemet :)  

 

#erfarenhet

Tagged:

Comments

  • Hans Johansson, 0707-770634
    Hans Johansson, 0707-770634 Member Posts: 2
    edited March 2022 #2
    Options

    Hej Utifrån ovan; Har du fått ordning på hur du ska använda Pipedrive? Tillför det vad du du förväntar dig?

    Jag är ny användare och försöker känna av vad det tillför och vad som saknas. Spontant vill jag se titlar på mina kontaktpersoner (i personlistan) Och hovra visar ju inte titeln. Lätt irriterande att behöva klicka på alla namn för att hitta rätt befattningshavare. Mvh/H

  • Hans Johansson
    Hans Johansson Member Posts: 5
    First Comment First Anniversary Photogenic
    Options

    Hej Lars Använder du fortfarande Pipedrive? Kontakta mig gärna om Pipedrive. Jag finns på HanduDay AB. Mvh/Hans

  • Hans Johansson
    Hans Johansson Member Posts: 5
    First Comment First Anniversary Photogenic
    Options

    Hej igen Lars. Skrev just detta till Pipedrive: See job title (close to name) is a fundamental field for a CRM. We need it! Now! If - or when - we cancel the subscription to Pipedrive, this - fundamental - feature will be one of the biggest reasons. Shame you don't fix it! Come on!