Kijk de Oktober community meetup terug 🇳🇱🚀

Options
Mike van der Valk
Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
edited July 2022 in Business Talk #1

Met enige vertraging is de video dan hier! 🙌🏻

https://pipedrive.hubs.vidyard.com/watch/KhSjSthSwYfoGJs3NZFU18

Vorige week kwamen we samen met ~30 man en vrouw en spraken wij over:

  • De aankomende nieuwe functionaliteit in Pipedrive 🏗
  • Discussies rondom de producten in ons platform 📦
  • Discussies rondom automatiseren en het gebruik van derde partijen samen met jouw account ⚙️

Verder  introduceerde @Mark Kranenburg zich als Nederlandse community Driver en Pipedrive Partner.

Het gaafste vond ik toch wel om te zien hoe jullie elkaar nieuwe ideeën gaven om bepaalde zaken te optimaliseren in elkaars account! 🥳

Het was weer gezellig! 🙏🏻

Tagged:

Comments

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited February 2021 #2
    Options

    De discussie in de Zoom chat kun je hieronder lezen. In cursief een antwoord van mijzelf erbij!

    🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

     

    @Gert Jan van den Brink Bij Prospector: Welke gegevens over leads vind je hier in terug?
    @Pieter van der Hoeven Email, Telefoon (indien beschikbaar) maar meestal organisatie telefoon, Naam

     

    @Guido Sluijsmans Wordt DropBox ook gekoppeld in ‘documents’?
    Hier zijn nog geen plannen voor, staat genoteerd.

     

    @Joris Wordt documents ook geïntegreerd met products?
    Dit is in de planning.

     

    @Richard Bergman zijn er al standaard templates in documents zoals bv offerte?
    Jazeker! Check hier voor meer info.

     

    @Gert Jan van den Brink Thanks!

     

    @Mario Zijlstra Komt er ook een integratie met Google Meet?
    Dit is voorlopig niet gepland helaas.

     

    @Vincent Hindriksen prospecting database is incompleet (bijv: kon hq niet vinden, een branch wel). wordt dat beter?
    Ik geef de feedback door aan ons team, we werken altijd aan verbeteringen!

     

    @Jasper den Hartog Als we webvisitors als add-on gaan gebruiken, hebben we dan geen apart leadfeeder account meer nodig?
    @Pieter van der Hoeven Jasper, nee, heb je dan niet meer nodig
    @Jasper den Hartog TNX!
    @Jasper den Hartog Mooi. Gaan we Leadfeeder opzeggen! ;-)

    Onze web visitors feature is gebaseerd op Leadfeeder. Als je al gebruiker bent kun je jouw bestaande account koppelen in Pipedrive. Anders krijg je een nieuw account maar dit gaat allemaal via Pipedrive, er is geen extra werk voor nodig.

     

    @Frans Nieuwland MFA (multi-factor authentication) werkt via e-mail. Dat werkt omslachtig. Komt daar ook MFA via een app bij?
    Dit is momenteel niet gepland, staat genoteerd!

     

    @Esther Mahn Wordt het creëren van nieuwe activiteiten vanuit de pipeline stage gemakkelijker? Nu kan het vgm alleen via automations in een bulk. komt deze optie ook bij bulk edit deals te staan? deals list*
    Bulk activiteiten creëren staat niet op de planning momenteel.

     

    Stefan Wordt de Zapier integratie ook geupdate met leads? Zoals bijv.nieuwe lead toevoegen?
    Jazeker, dit moet door Zapier worden gedaan. Zij gaven aan het hopelijk dit jaar nog live te hebben.

     

    @Esther Mahn Met de vorige versie kon je bij insights inzien hoeveel belletjes en minuten een account maakt. bij de nieuwe versie kan ik deze niet meer terugvinden in het dashboard, klopt dat?
    @Pieter van der Hoeven Dat wil ik ook wel weten Esther!
    @Joris De nieuwe versie heeft ook de functie niet meer om goals in te stellen volgens mij
    @Esther Mahn dankje!

    Helaas zijn de minuten en belletjes van de caller inderdaad niet zichtbaar in de insights op het moment. Het is wel in de planning dit daaraan toe te voegen maar geen ETA helaas. Momenteel word er wel hard aan de goals gewerkt voor onze insights feature. Lees hier meer.

     

    @Jasper den Hartog Zoals Mike zegt: Als iedereen hier even een hartje geeft, helpt het vast: https://community.pipedrive.com/post/measuring-churn-arpa-via-subscriptions-recurring-revenue-5f6876b2ddffe33f8e634339

     

    @Bas von Barnau Sythoff Inderdaad de nieuwe insights ziet er goed uit, ik kan alleen niet meer vinden hoeveel activiteiten mijn team de afgelopen week heeft aangemaakt en heeft afgehandeld. Zal er vast nog inzitten :-)
    @Jasper den Hartog @ bas, dat kan inderdaad. Zelfs per activiteit.
    @Arthur Leliveld Zit er zeker in, moet dan zelf even de report maken. Werkt super
    @Bas von Barnau Sythoff Ok, zelf even een rapport maken, thanks!
    Dit is mogelijk via het volgende rapport.

     

    @Esther Mahn Bij het eindigen van een telefoongesprek via caller heb je aan het einde meerdere keuzes waarvan je er één kan aanvinken waar het gesprek op gebaseerd was. dit kan zijn dat je geen reactie kreeg, verkeerd nummer, voicemail, later terugbellen of vervolg afspraak. Deze conclusies kan je verder nergens terugvinden in het dashboard waar je een analyse mee kan maken. Klopt dat ook?

    Het is beschikbaar

    • Filter by Type is call
    • View by - for example user
    • Measure by Duration
  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited February 2021 #3
    Options

    @Esther Mahn jij vroeg volgens mij ook nog naar de "subscripties feature" en waarom die niet op de pricing pagina van Pipedrive staat. Ik heb dit intern doorgegeven en het gaat gecorrigeerd worden. De feature is beschikbaar vanaf Advanced plan en hoger. Dank voor het doorgeven.

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited February 2021 #4
    Options

    Er werd ook nog gevraagd of er plannen zijn om custom fields aan activiteiten toe te voegen. Momenteel zijn deze er helaas niet 😢

  • Sam_62705
    Sam_62705 Member Posts: 2
    edited February 2022 #5
    Options

    Komt er nog een Sessie zoals deze aan in de nabije toekomst? Zou ik me graag bij aansluiten!

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited December 2021 #6
    Options
    Sam said:

    Komt er nog een Sessie zoals deze aan in de nabije toekomst? Zou ik me graag bij aansluiten!

    Hi Sam. Op het moment is er niets gepland helaas. Als er genoeg geïnteresseerden zijn kunnen we altijd een sessie plannen! :)