Online meetup begin Mei: Agenda

Mike van der Valk
Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
edited July 2022 in Business Talk #1

In de poll hier beneden zijn er 12 ja's en 3 misschien's. Volgens mij genoeg voor een eerste online meetup 🚀

Voorgestelde agenda voor een 60minuten / 1uur  durende meetup:

  • ~5 min korte voorstel ronde
  • ....
  • ~10 min Pipedrive's product roadmap (kort stukje van mijzelf wat betreft de korte termijn plannen)
  • ~ 15 min vraag en antwoord

Graag in de comments aangeven waar we over kunnen spreken. Eventuele success stories met Pipedrive, tips & tricks, bepaalde features, algemene sales onderwerpen, etc? Anderen kunnen dan "stemmen/liken" op jou comment zodat we deze democratisch in de agenda krijgen. We kunnen ongeveer nog 30 minuten vullen.

Zijn er ook nog voorkeuren voor een bepaalde dag in de week en tijdstip?

Tagged:

Comments

  • Jon Rijlaarsdam_1600
    Jon Rijlaarsdam_1600 Member Posts: 8
    First Anniversary Photogenic First Comment
    edited April 2022 #2

    Dag Mike,

    Ik geef de voorkeur aan begin avond. Aangezien ik zelf een consultant ben en Pipedrive inzet om bedrijven te helpen effectiever te worden in sales, is het voor mij vooral belangrijk om te horen waar klanten tegenaan lopen. Ik hoop hier dan ook vanuit mijn expertise een steentje te kunnen bijdragen.

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited April 2022 #3
  • Jan Bons
    Jan Bons Member Posts: 27
    First Anniversary First Comment Photogenic
    edited April 2022 #4

    Ik heb geen voorkeur, ik heb een hele flexibele agenda. 

    Dus misschien moet je wat tijdstippen op een drietal dagen voorstellen en een poll houden.

  • Erik Bangert
    Erik Bangert Member Posts: 2
    Photogenic First Anniversary First Comment
    edited February 2022 #5

    Ik sluit me aan bij Jan Bons wat betreft mogelijke dagen en tijden.

    Graag zou ik iets meer te weten komen over de mogelijkheid om de triggers date en time te gebruiken in de automatisering

  • Ronald van Esch
    Ronald van Esch Member Posts: 4
    edited April 2022 #6

    Eens met de poll met een aantal mogelijkheden. Waar ik over zou willen praten : 

    wat missen we in pipedrive, en is een gezamenlijk verzoek aan de developpers misschien krachtiger dan individuele verzoeken?

    Welke " alternatieve"  gebruiksmanieren hebben jullie voor pipedrive? ( wij gebruiken het bijvoorbeeld ook voor kandidaten detachering en koppelen kandidaten aan een bepaals bedrijf waar we ze voorgesteld hebben)

  • Coconut Travel Collective
    Coconut Travel Collective Member Posts: 16
    First Comment
    edited February 2022 #7

    Ook geen voorkeur voor een tijdstip. 

    Waar ik tegenaan loop:

    • Zoals Erik aangeeft, automations op basis van tijd? Dit kan natuurlijk zowel email als 'stage-verplaatsing' zijn.
    • Optie om (in row-view) direct een groter aantal leads te selecteren, waar je vervolgens een 'groepsgewijs bewerking' bij wilt doen.
    • Goede directe live 2-way integratie met een nieuwsbrief / marketing automation tool (maar zijn jullie volgens mij al mee bezig)
    • Filtersysteem kan beter - momenteel moet je (omslachtig) apart een filter 'tab' aanmaken, i.p.v. het overzichtelijk in 1 x kunnen selecteren in een 'row view' waar toch al al je contacten/deals etc. in staan.
    • Aanmaken van calender-activiteiten die langer dan een dag duren (bij reisbedrijf is dat best relevant)
    • Optie om vanuit 1 account onder meerdere afzenders (email adressen) te versturen?
    • Onze PD is gekoppeld met Gmail en Gmail krijgt automatisch een cc wanneer wij vanuit ons factuur systeem een email sturen naar lead X. Deze factuur komt vervolgens niet onder communicatie bij desbetreffende lead.
    • Het gebruik van een CRM in het algemeen - hoe breng je het beste de dedication op om alles goed bij te houden (wij hebben nog 'net' genoeg leads dat het meeste vaak wel in m'n hoofd zit - aangezien ik alle contacten doe - maar graag leer ik mezelf het 'grotere denken' aan voor een mooie toekomst) 
    • @Mike van der Valk fijn initiatief dit. Zou het sowieso mogelijk zijn om, naast jullie goede chat-hulp, om eens 1-op-1 wat zaken door te lopen (zullen té specifiek zijn voor deze meeting)
       

    Gr. Olmo

  • Bert Calatz
    Bert Calatz Member Posts: 60
    First Comment
    edited April 2022 #8

    Qua tijd geen echte voorkeur of showstopper. Gezien de huidige omstandigheden doen we sowieso al veel meer online en vanaf kantoor in plaats van bij de klant op locatie. Dus voor nu wel meer flexibel.

    Qua onderwerpen lijkt het interessant om te leren hoe andere binnen deze community met pipedrive omgaan en waarom men de keuze zo maakt. De korte tijd dat ik hier actief ben heeft mij al geleerd dat iedereen het toch weer net ff anders oppakt. En dan is dat naast leuk ook wel interessant om te weten waarom dan.

    Ook leuk om te horen wat de visie van pipedrive is en waar men in de (nabije) toekomst met de applicatie heen wil.  

     

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited April 2020 #9

    Ik sluit me aan bij Jan Bons wat betreft mogelijke dagen en tijden.

    Graag zou ik iets meer te weten komen over de mogelijkheid om de triggers date en time te gebruiken in de automatisering

    Helaas is dit niet mogelijk in Pipedrive, maar er wordt aan gewerkt om dit in de toekomst wel  te hebben :) 

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited April 2020 #10

    Ook geen voorkeur voor een tijdstip. 

    Waar ik tegenaan loop:

    • Zoals Erik aangeeft, automations op basis van tijd? Dit kan natuurlijk zowel email als 'stage-verplaatsing' zijn.
    • Optie om (in row-view) direct een groter aantal leads te selecteren, waar je vervolgens een 'groepsgewijs bewerking' bij wilt doen.
    • Goede directe live 2-way integratie met een nieuwsbrief / marketing automation tool (maar zijn jullie volgens mij al mee bezig)
    • Filtersysteem kan beter - momenteel moet je (omslachtig) apart een filter 'tab' aanmaken, i.p.v. het overzichtelijk in 1 x kunnen selecteren in een 'row view' waar toch al al je contacten/deals etc. in staan.
    • Aanmaken van calender-activiteiten die langer dan een dag duren (bij reisbedrijf is dat best relevant)
    • Optie om vanuit 1 account onder meerdere afzenders (email adressen) te versturen?
    • Onze PD is gekoppeld met Gmail en Gmail krijgt automatisch een cc wanneer wij vanuit ons factuur systeem een email sturen naar lead X. Deze factuur komt vervolgens niet onder communicatie bij desbetreffende lead.
    • Het gebruik van een CRM in het algemeen - hoe breng je het beste de dedication op om alles goed bij te houden (wij hebben nog 'net' genoeg leads dat het meeste vaak wel in m'n hoofd zit - aangezien ik alle contacten doe - maar graag leer ik mezelf het 'grotere denken' aan voor een mooie toekomst) 
    • @Mike van der Valk fijn initiatief dit. Zou het sowieso mogelijk zijn om, naast jullie goede chat-hulp, om eens 1-op-1 wat zaken door te lopen (zullen té specifiek zijn voor deze meeting)
       

    Gr. Olmo

    Hi Olmo,

    • Automation op basis van date/time is er not niet maar wordt aan gewerkt
    • Qua bulk acties op leads, dit komt ook in de nabije toekomst
    • Zijn we druk mee bezig, check deze link.

    Wat betreft feature feedback en suggesties, kun je het altijd hier kwijt https://community.pipedrive.com/feed/feedback-suggestions

    Misschien wel een idee zoals @Ronald van Esch aangeeft hierboven om als grotere groep een wenslijst te maken en prioriteiten te stellen :) 

    Wat betreft je laatste punt. Is dit meer qua support of wensen voor de toekomst?

  • Tjalle Kuijt
    Tjalle Kuijt Member Posts: 5
    edited April 2022 #11

    ik zie graag een aantal opties tegemoed.

    Binnen ons bedrijf werken we nog met veel losse processen. Graag krijg ik hulp/inzichten in digitale formulieren die leiden tot een contract die ook digitaal kan worden ondertekend.

  • Coconut Travel Collective
    Coconut Travel Collective Member Posts: 16
    First Comment
    edited February 2022 #12

    @Mike van der Valk je schreef eerder al ''Anderen kunnen dan "stemmen/liken" op jou comment zodat we deze democratisch in de agenda krijgen.'' 

    Wellicht is een 'poll-feature' ook een optie? Zou hier uitkomst bieden, maar ook indien we samen argumenten/verbeterpunten willen aandragen bij het Support Team, kan het handig zijn om fysiek te kunnen stemmen, in plaats van berichten liken (waar meerdere argumenten in zouden kunnen staan?!)

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,089 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited May 2020 #13

    @Mike van der Valk je schreef eerder al ''Anderen kunnen dan "stemmen/liken" op jou comment zodat we deze democratisch in de agenda krijgen.'' 

    Wellicht is een 'poll-feature' ook een optie? Zou hier uitkomst bieden, maar ook indien we samen argumenten/verbeterpunten willen aandragen bij het Support Team, kan het handig zijn om fysiek te kunnen stemmen, in plaats van berichten liken (waar meerdere argumenten in zouden kunnen staan?!)

    @Coconut Travel Collective ik heb gisteren wat data's in de groep hier gezet. Mijn idee was om dan tijdens de call ook te bespreken hoe we gezamenlijk kunnen aangeven welke verbeterpunten Pipedrive Nederland het liefste ziet :) Is dat een idee?