Prosjektstyring med Pipedrive

Options
John Lyder
John Lyder Member Posts: 11
5 Likes First Comment Photogenic First Anniversary
edited July 2023 in Sales CRM #1

Hei!

Det er mulig jeg er alene om dette, men det ville ha vært utrolig bra dersom det hadde vært mulig å bruke Pipedrive til å håndtere enkle prosjekter direkte i CRM-systemet.

Er det noen av dere som har erfaring med dette eller vet om dette er noe som kommer?

Mvh, John

Comments

  • Tim Nguyen
    Tim Nguyen Member Posts: 3
    First Comment
    edited September 2021 #2
    Options

    Hei,

    Det finnes muligheter med noen workarounds - sjekk denne videoen: 

    https://www.youtube.com/watch?v=JhCfRqwCy3Q

    Det beste er nok å bruke et prosjektlederverktøy. Selv bruker vi Trello og Monday for prosjekter.

    Lykke til,

    Tim Nguyen

  • Bjørn-Henning Opheim
    Bjørn-Henning Opheim Member Posts: 57
    5 Likes First Anniversary Name Dropper First Comment
    edited December 2020 #3
    Options

    Slik vi gjør det i dag, så har vi bare en egen Pipeline til prosjekt. Ny salgsavtale er da heller å anse som"Nytt prosjekt". Når salgsjobben er gjort, flytter vi bare et vunnet salg (uten å trykke vunnet, da forsvinner jo avtalen), til prosjekt pipelinen. Så har vi satt opp en automasjon på at det da blir sendt en mail til rette vedkommende som kan ta seg av prosjektbiten. Det er ikke ideelt, men håpet er at Pipedrive kommer med en egen variant etter hvert.

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited January 2021 #4
    Options

    Hi @John Lyder @Tim Nguyen and @Bjørn-Henning Opheim and everyone else interested in Project management who's reading this. We're starting the research phase for Project management in Pipedrive now. In case you are excited to contribute and help shape this part of Pipedrive then please join the channel here and introduce yourself there 🚀🚀.

  • Bjørn-Henning Opheim
    Bjørn-Henning Opheim Member Posts: 57
    5 Likes First Anniversary Name Dropper First Comment
    edited February 2022 #5
    Options

    Nå er det endelig ting på gang når det gjelder prosjektstyring i Pipedrive. Det jobbes med, men det tar fortsatt en del tid før det blir klart. Og med en del tid, så mener jeg en god del måneder etter som jeg har forstått. Jeg gleder meg til å endelig ta dette i bruk, da vi lenge har ventet på dette. Det er så kjedelig å bruke flere systemer for å holde i et prosjekt. Om det også kommer på plass noe for Tripletex, så blir jeg enda gladere :)

  • Mike van der Valk
    Mike van der Valk Pipedrive Team Posts: 3,078 PIPEDRIVE TEAM
    First Anniversary 5 Likes 5 LOLs First Answer
    edited September 2021 #6
    Options

    Nå er det endelig ting på gang når det gjelder prosjektstyring i Pipedrive. Det jobbes med, men det tar fortsatt en del tid før det blir klart. Og med en del tid, så mener jeg en god del måneder etter som jeg har forstått. Jeg gleder meg til å endelig ta dette i bruk, da vi lenge har ventet på dette. Det er så kjedelig å bruke flere systemer for å holde i et prosjekt. Om det også kommer på plass noe for Tripletex, så blir jeg enda gladere :)

    We're working on it @Bjørn-Henning Opheim follow our progress here: https://community.pipedrive.com/group/project-management-delivery-management